Se tunne ku rakastaa jotain ihmistä niin paljon että sattuu oisin valmis ottamaa luodin Isikarhun  puolesta rakastan sitä niin paljon et sattuu toivon todella et se rakastaa mua vielä ja tulee takas. En oo valmis päästämää siitä irti :'( rakkaus todella satuttaa sen nykyinen käräytettii Isikarhulle eilen pettämisestä vittu pilais seki ämmä jonku toisen elämän mä en ikinä ois satuttanu Isikarhuu  tahallaa. Viimeset pari yötä on menny  sellasis  unissa  missä se tulee takas mutku herään ni pettymys on niin suuri et tuntuu siltä ku kuolisin joka aamu enemmän ja enemmän oon koittanu rukoilla ja puhua mut tuntuu ettei kukaa enää jaksa ku tää on kestäny jo vuoden, mut rakastan sitä  vaik se ois kuinka paskapää.  Mul on niin saatanan kova ikävä sitä et oon miettiny et ehinkö tappaa itteni ennen ku se tulee takas oon riippuvainen siitä, koska se on mulle ku sielun veli antaisin mitä tahansa et saisin sen takas. apina kiittää ja kuittaa pitäkää huoli itsestänne :)