Iltaa..

Halusin vaa kertoo teillekki et jos tulee mielee jotain vinkkejä ni saa kommentoida ihan rohkeesti mulla ei oo tapana suuttua pienistä ja nyt on hyvät neuvot tervetulleita. Tänää havahduin siihen totuutee ettei ikinä pitäis auttaa muita ainakaa parisuhde asioissa, koska yleensä saa vaa paskaa niskaa ja asiat pahehenee. Koitin auttaa sitä mun kaveria mut se veti herneen nenää ku sen mielestä syyllistin sitä ku sanoin sille et sen ois pitäny painottaa sitä et se ei haluu ulkopuolisten sotkeutuvan ja lopputuloksena mä sain " isot kiitokset" ( haukut) vaik olin tarkottanu hyvää ja ajattelin mikä ois kaverin parhaaks ku tuntuu pahal kattoo sivusta ku se kärsii :( . Vahingosta viisastuneena pesin kädet kyseisestä asiasta anteeks pyynnön siivittämänä jotta ei tulis lisää vahinkoja. Se mun kaverista :D ja mun oma elämä on tällähetkellä luova kaaos kärsin ikävästä ja tuntuu et oon tulossa hulluks vajoamassa psykoosiin tai sit oon muuten vaa pipi päästä mul on kuolettava ikävä Isikarhuu ja koitan keksii et miten saisin sen takas satuttamatta ketään ja sekin että tuleeko se edes ja jos ei niin miten selviän tästä puoli vuotisesta helvetistä eteenpäin ellen kuole kun " kulissit" kaatuu niskaan oon ollu jo pitkään onneton, koska oon valvonu koht neljä yötä putkee:( Apina kiittää ja kuittaa :)