Muru tulee tänää ekaa kertaa yöks ja luvassa on pelkkää hupia oon täs kuukausien sisällä polttanu siltoja jottei menneisyys pääsis kummittelee, mutta joidenki päähän ei vaa mahdu ettei niil oo tilaa mun elämässä sillä en hluu löytää itteeni pohjalta fet kalja pullo ja krapula :P Nyt sai sit vihdoin sanottuu et ykski soitto tai yritys tulla tuhoo mun sisäinen muuri ni sit ne keskustelee henkeviä Lahden poliisien kanssa ;) ja nyt näyttäis et se on tepsiny ja hyvä niin sillä mun kanssa ei kannata leikkii ellei sitte haluu kohdta mun pimeetä puolta. Muru tuo pizzaa ja illal istutaaki ehkä siskon ja sen kihlatun kanssa :). Isi karhu kuuluu menneisyytee ja nyt oon onnellisempi ku koskaa ennen toivotaa et tää suhde kantais ne huonotki hetket. Eilen kävin ostaa mulle ja murulle sormukset merkiks meiän yhdessä olosta.. On se rakkaus vaa jännä asia nyt kohti hyvää tulevaisuutta. https://www.youtube.com/watch?v=1N4sBT-uIk8 menneet on menneitä :)