Tänää iski vyöryvä kivun ja tuskan aalto lyyhistyin eteisen oven etee itkin viimesetki meikit naamalta näytin pandalta mietin hetken miks miehet on mua kohtaa niin vitun petollisia ku luotan yhtee ni sit sata muuta iskee puukon selkää oon yksin ja heikko sikspä hetken itkettyäni soitin siskollle kysyin mitä teen ettei muhun sattuis enää sisko kehotti vale kihlausta ja totesin kaikkea kannattaa kokeilla nyt on syntymä sormus nimettömässä oon "kihloissa" jos tää ei tehoo ni sit ei mikää en haluu kokee tätä tuskaa enää uudestaa. Asumis asia on hakemusta vaille valmis. Töissä mun työ päivä lyhennetää 3 tuntii ja siirryn siivouksesta jollekki vapaalle osastolle. Lääkitys menee hitaasti mutta varmasti uusiks.Mun pitää syödä 3 tunnin välein pieniä annoksia ja lisätä liikuntaa jaksamisen mukaa ni paino putoo hitaasti mutta varmasti :). Tupakan polttoo en nyt toistasseks pysty lopettamaa :( nyt popit täysille ja raiskaa gta v seeya my friends