Sain viimeinki tabletin ku äiti kävi ostamassa sen mulle ni nyt voin kirjottaa tänne useemmin.Oon tässä kaikessa hiljaisuudessa et selviinkö mä täällä kohta menny puol vuotta eikä selkeetä edistystä oo näkyvissä :'( Luurangot kaapissa aina meikää kärkkymäs/
Välillä huumorintaju on vaikee säilyttää/
Pelikuva on niin pirun hauras särkymään/
Sun kuvas lasin takaa on niin häilyvä/
En haluu säikyttää vaan yritän vaan skarpata/
Sä pystyt mihin vaan kuhan et anna vallata/
Mielikuvituksen sekä pelkojen sua kokonaan/
Mä oon aina messissäs ja mullon aikaa odottaa/
Jos sul ei ole muita muista sä voit puhuu mulle/
Ihan mistä tahansa sil mäkin aina puhun sulle/
Niinku nytkin, ku huomaan et sul ei oo kaikki kunnossa/
Sun päiväkirjas elää mun päässä ja se on lukossa/
Sullon siihen avain sä voit aina avata sen/
Mä oon täälä aina sua vaan tasan varten/
Sä oot vahva älä anna muiden lannistaa/
Jatketaan käsi kädes tätä sun elämäs tarinaa/ mut meen nukkuu nähdään taas