Heissan!

tulin taas tänne avautumaa anteeks rakkaat lukiat ku siihen meni taas näin pitkä aika, mut en oo jaksanu olla koneella juurikaa, koska oon henkisesti väsyny ja nukun kaikki päivät. Mun lääkitystä kevennettii sain kaikki rauhottavat pois läääke listalta, mut ne menee tarvittavissa, jos tarvii ni on mistä ottaa. Oon nyt muutaman kerran käyny avo hoidossa puhumassa omalle hoitajalle niitä sun näitä ja osittain kipeistäki asioista. Oon viisastunu aika paljon enkä enää ruoski itteeni niin rankasti ku ennen. oon jaksanu osallistuu ryhmii ja käyny joka toinen perjntai uimassa aina sen mukaa et ehitääkö meiät viedä ja hakee. Äänet raiskaa mun sielua edellää ja loppua ei näy aina vaa muuttuu raaemmaks ja raaemmaks väli pelottaa et joku päivä mä sekoon enkä enää erota totuutta tai harhaa :( Ja mul on edellee ikävä samia vaikka erosta on vuosi se satuttaa edellee. Loin profiilin mobiili deitti sivusto badoosee, mut mun eksä t.h. tuli ja avautu yhelle kundille joka pelästy usko t.h.ta ja jätti mut vittu mä vihaan sitä ihmistä onneks se on jättäny mut rauhaa. eipä tässä oikeestaa muuta seeya!https://www.youtube.com/watch?v=S8Z-wLU3FPE