Moi!

Mulla on nyt taas vaikeempi kausi meneillään ja olo vaa pahenee ku päässä pyörii tuleva kunnian loukkaus syyte haukuin nimittäin isi karhua ja mun ex kaveria facebook julkasuissa ja yv viesteillä yhteisille kavereille ... ja paska pyörii joka ikinen julkasu/ viesti minkä kirjotan menee eteen päin ja tääki lähtee leviämää ni varon mitä kirjotan ... olin pari päivää osastolla ennen joulua ku kuulin tosiaa isi karhun löytäneen jonku mua "paremman" oon vieläki rikki ja kihisen kiukusta mut nyt alkaa jo helpottaa isi karhu uhkaili mua vaikeuksilla ja se ex kaveri auko muuten vaa päätää ...  en pysty lopettaa sitä päivittelyä ku on pakko avautua mut josko tää paska loppuis sillä et va kiellän ne tunteet/ asiat sen sijaan et puhun yhteisille kavereille koko ajan huvittas hukuttautua unee mut sit en nukkuis öisin nytki voisin vaa valvoo ku en stressiltä pysty nukkuu. Joulu j uus vuos meni kotona perheen kanssa sain kivoja lahjoja mm.. HELVETIN ison nallen, aktiivisuus rannekkeen ja rahaa ja söin joulu ruokaa ja tietysti kinkkua feat läski namskia. uutena vuotena käytii mummolassa saunassa ja ammuttii raketteja mut akku loppuu ni heippa !