Moi taas! 

Ikävä painaa päälle ja muistot on voimakkaasti päälle ja tuntuu muutenki et hukun omaa "maailmani". Oon  vahva vaik nyt tuntuu etten selvii tästä tilanteesta millään .. tiedän myös sen et monille kevät on vaikeeta aikaa ku pitää totutella valon vaihteluu se näkyy varsinki aamuissa on vaikee herätä. Tuntuu et homma karkaa käsistä minä hetkenä hyvänsä, pelottaa et ajaudun takas pohjalle ja teen tyhmyyksiä, mutta oon päättäny selvitä voittajana vaikka lähtis henki.Onneks voin aina tulla avautuu tänne en jaksais ilman tätä. Ja se kaikki katos tuhkana paperille /
Eikä mul ollu enää muistoja kavereille /
Jaettavaks, miten saadaa kaikki paremmaks /
Alkoholismi teki jannusta vaa pahemman /
Ja miten jatketaan ? Kerro mulle /
Röökist viinaa, vikana ne huumeet ? /
Ei mua kiinnosta, yritän vaa jeesii /
Jos oot mun frendi, miks sit teit mulle näin ? /
Et ollu selvinpäin ? Sekö ainoo syy siihe /
Ettei muisteta miten enne virheet pyyhimme /
Miten jatkettii, taisteltii vastaan sitä /
Ettei tulla pisteesee mis ei oo enää mitää /
Mä tsiigaan maailman laidalt' tätä kaikkee /
Miten tunne sotku voi ollakkaa näin vaikeet /
Ja mä tiiän, et kaikki täs ei oo /
Toivottavasti muistan et lopussa kiitos seisoo /


Isku takaraivoo, tai hiekat silmille /
Sama asia mitä, mulle, teit meille sen /
Ja jos ? Kaikki hetkellisesti katos /
Elettii saman katon al, mis kaikki hajos /
Sanoit et hyppää kyytin kerran, oot kyydis aina /
Jätit seuraavalle pysäkille, Tsiigailee taivast /
Kai se syy on molemma puoline /
Olo vaa ku MM-kisois suomi häviäis ruotsille /
pelkkä pettymys kaiken paskan keskel /
Carpe diem, mun piti aina elää hetkes /
Ja nytku nään teiät yhes, ootte onnellisii /
Parempi niin ? Nukkumiseen mirtsapiinii /
Pelkkii hallui, kusettamist nauruu /
Ansaitsen käteen paskaa, ja räkäsen laulun /
Ehkä kaikki ei oo ikuista, jos ei edes tryijjaa /
Siihe tarviita yks puhelu, ei viittä pesismailaa /