Moikku! 

Tulin taas päivittelee tänne ni mulle kuuluu hyvää taas vaihteeks, varmaa niin hyvät lääkkeet :P 

joo eli eli mul on vieläki itse tuhoisia ajatuksia mut oon ollu kuukauden ilman itsetuhoisia tekoja ja nyt näyttää siltä et pyyhin tän paikan mun muistista syksyllä oon ihan fiiliksissä ku nyt vak mitä kävis ni mä lähen. Mulle toi päivärytmi on hakusessa mä nukun kaikkien yhteisön asioiden ohi ja mulle ollaa tylyjä ihan ku tekisin sen tahallaa kaikki sanoo ku kysyn et oonko "kussu sun muroihin" ni ollaa sillee joo ku rikot koko aika sääntöjä, mut sit toisena hetkenä sanotaa et ymmärretää siis kumpaa versiota mun pitäs uskoo ?! Mun lääkkeen otto aikaaki aikaistettii etten nukkuis koko päivää, mut eipä tuosta oo ollu apua ... V***U!! aina vaa hengitetää niskaa ja mikiää ei kelpaa . mut tupakka kutsuu ja jos sit kirjan ääreen hyvää yötä