Moi 

Mulla useamman kuukauden mittainen masennus jakso takana .. nyt viimeset kaks viikkoa oon elänny sumussa jouduin jopa miettii kriisi jaksoa ja että auttaako se mutta totesin että se olisi sama kun käärisin 100 e setelistä sätkän ja polttaisin sen -_- .. joten sain täällä kotona sovittua että lepään 2 vrk ja tuntuu että siitä oli vähän tukea tänään lähden viikonlopuksi äidin luo saan siellä latauduttua ja se taas edistää tulevien päivien jaksamista oon tällä hetkellä kovien kipujen vallassa on alkanu tulee päivittäin migreeni kohtauksia koska mun näössä vikaa pääsen vasta ens kuussa silmä lääkärii joko laser leikkaus kunnon lasit tai piilarit sama mulle kuhan en pee perikatoo sen operaation takia ja se että haluun nähä kunnolla ja eroo migreenistä oon myös tosi väsynyt kun heräilen yöllä tunni välein .. siinä tän hetken tärkeimmät kuulumiset see ya rupeen ite nyt pelaa simssii. :)