Iltaa.

Nyt on sellanen tilanne että mulla on taas pitempi vaikee jakso takana ja nyt lähti homma täysin hallinnasta, mut mun kummitäti ( suojelija n.1.) otti onneks kopin ja pääsin sen ja äidin tuella takas kiinni kuntoutumis prosessii ja koska se ei riittäny jumala toi toisen suojelian mun elämää sitä kesti 2 vk oli tänää täällä vikaa päivää ja se siks niin tärkeä ihminen että autto mut alkuun tunteista ja kivusta puhumisee ja näyttämisee avoimesti ja ulos päin on ollu mulle merkittävä tuki sillä nyt mun elämä sain pitkän tähtäimen muutoksen saan todennäkösesti sekä isänä että ohjaajana pairhaimman tyypin mun omaks työn tekijäks on myös ollu takkuja sosiaalisissa suhteissa ja ne jätti jäljen ( arvet) mut nyt suunta eteenpäin kohti itse kunnioitusta omista henkisistä ja ruumiillisista rajoista kiinnini pitämistä tai ainakin se on hyvä alku.. Tänää hajosin ku tää "Isä" kysyny mun viuhahdus keissistä repes ku sanoin et onneks se ei ollu tapahtuma hetkellä ois saanu elin ikäset traumat. siis joo toi viuhahdus keissi menee näin: Noh mulla keskiviikkosin sauna vuoro ni menin saunaa ja kesken rennon tunnelman pärähti palohälyttimet soimaa eka reaktio sauna palaa no sit äkkiä pukkarii en keeri käärii ylleni mitää suihku tossut pois jalasta ne vaa este no luulin että muut asukkaat palo paikalla seuraavan talon pihalla joten menin alasti pihalle eka reaktio oon alasti toka reaktio kaikki tuijottaa, mut onneks pari naapurii toi mulle takkinsa suojaksi ja ei en varmaa koskaa unoha sitä häpeää ja ei palanu sauna vaa naapurin ruoat uunii :D :D joo on hauskaa :P mut nyt hyvää yötä tuun taas kirjottelee ku on jotain uutta see ya