Moi! 

Tulin kertoo teille että mun vaikee masennus nosti pitkän stressi ja ahdistus putken jälkee pintaan ja siitä suunnattoman surullinen se vaikeuttanu viettää aikaa perheen kanssa pelkään että mua ei nyt enää kunnolla muisteta ainakaan yksi :( mutta positiivista on se että pyristelin vihdoinkin irti eräästä vaikeasta ihmis suhteesta tuli tarpeeks paskaa niskaan vaan kun aloin olee enemmän omissa oloissani sillä suojelin sillä ko ihmistä hän ei sitä puheista huolimatta tajunnut vaan alkoi riita tilanne lopulta potkaisi henkisesti sanoillaan päähän niin mulle helpompi lähteä kun kuunnella päivästä toiseen että olen paska tms .. ja nyt otin pääni pois perseestä ja menen perheeni suojaan täksi päiväksi ja pikku hiljaa nousen ylös ja jätän tämän draaman taakse vaikka itse syytökset kalvaa minut sisältä mutta silti tiedostan että syy ei ollut minussa eikä toisessa elämä teki näin sattuu toki mutta niillä korteilla pelaan mitkä jumala mulle syntyessä antanut ( paskaakin paskemmat kortit antoikin v..u ) :P life must go on right? <3 jees tässä kaikki tältä erää adios amigos seeya later :*