Heräsin aamulla normaalisti painajaisen jälkeen ja yllätys kun avaan puhelimen sieltä löytyy viestejä oo kiva ei tarvinnut mennä kouluun istumaan vaan olin saanut vapautuksen tältä ja huomiselta .. päivä meni hitaasti heräillessä äiti tuli illal kotii äreenä ku karhu edelleen vihainen eilisestä jaa a senku tietäis ja loppu ilta menee vitutuksen kanssa ku tullaa puhuu asioista mistä ei tiedä -_- oisin mukamas huora ja möisin itseäni julkisesti Lahden kaduilla hei ihan oikeesti missä menee hyvän maun rajat.. poistin tänää fb:n välttyäkseni ylimääräisiltä ongelmilta ku muutenkaa ei oo helppoo aina ku oon hereillä jotain pahaa tapahtuu oon koittanu kirjottaa päiväkirjaa mut se on jääny vähän vähii ja nyt oottelen et meenkö muumilaaksoo vai riittääkö se et selitän jollekki randomille kuin syvältä mun elämä on ja et oon epä onnistunu huimat kolme kertaa ku oot koittanu kokeilla kuinka nopeesti se henki loppupeleissä lähtee ;)