Heips! 

Haluun kertoo mitä mulle nyt vuoden tauon jälkee kuuluu noh Mun henkinen hyvin vointi on menny huonompaan suuntaan masennus puhkesi useamman vuoden tauon jälkeen mikä tarkoittaa sitä että nukun suurimman osan päivästä sillä se on ainoa mikä tällä hetkellä pitää pään kasassa vielä asun samassa laitoksessa kuin vuosi sitten, mutta ohjaajat on alkanu kohtelee mua diaknoosina ja nyt ne kiels mun perhettä tulemasta katsomaan mua sillä näkemisestä mulle enemmän haittaa kun hyötyä mikä ei  oo totta + oon kaikin tavoin suurennus lasin alla en saa positiviista palautetta koska jokaisen aikuisen pitää pystyä pyörittää laitos arkeaan ilman kiitosta ja se on väärin sillä mulle arjen pyörittäminen vastaa 8 tunnin työ päivää ja ne liikkuu porukassa ja aina kun oma ohjaajalla on asiaa siinä on 3 tai 4 muuta ohjaajaa samassa tilassa ja mä kohtaan tän legioonan yksin koska ei kuulemma koske mun tukijoita vittu!!! oon menossa jossain vaiheessa johtajan puheille ja tarvittaessa oon yhteydessä pomon pomoon tää on mun koti ja maksan ison summan joka kuukausi että mua kohdellaan kuin ihmistä ja kohdataan/ tuetaan mun kuntoutuksen kivisellä tiellä mut se on näköjään liikaa vaadittu prkl haistakoo vittu!!! :@ mut tässä tärkeimmät tuun taas pian :)