Heippa! en oo kirjottanu taas hetkee ku inspiraatio on hakusessa mul menee nykyää kaiket päivät ja yöt nukkumisee ku mul menee kahet eri rauhottavat päällekäin ja se lisää väsymystä mua ahistaa joka päivä ja aina vaa pahenee. äänet tuli hetkellisesti takas ja yllytti viiltelyy mä jaksoin sinnitellä pari päivää ja sit sorruin oon ihan kurkkuani myöten täynnä tätä paskaa mä pääsin avo puolelle hoitoo mut nyt ne sit päätti et ku mun sairaus on psykoosi peränen ni mun pitäs siirtyy varhais kuntoutuksen piirii ku noi tuolla avo puolella ei osaa auttaa mua tarpeeks:( tuntuu et mistää ei löydy lopullista pistettä tälle kärsimykselle oon alkanu näkee painajaisii joissa joku perheestä tai minä kuolee ni nyt en uskalla mennä nukkuu ku pelkään niitä painajaisia. Minä ja isi karhu edetää kaveri pohjalta se osaa olla ihan v***n raivostuttava oon skitsahdellu sille mut se ei onneks oo kääntäny selkää toivon et viel joku päivä voin kirjottaa tänne et se on ottanu mut takas mut tässä tän hetken kuulumiset palaillaa taas .