Hei!

Mulla on asiaa niinku aina :/ Mua Ahdistaa ihan helvetisti ku en enää pääse ylös sängystä ilman apua ja hoitajat ravaa yks toisensa jälkee herättämässä ilman apua. Meiän yksikössä on käytössä seuraamus järjestelmä eli jos mokaa useemman kerran ni joutuu hetkeks aikaa toisee yksikköö, mulla alkaa lähestyy se siirto ku en pysty heräämää aamupalavereihin, sitte ku herään on "haistakaa vittu paska" fiilis. Toisaalta haluaisin siirtyä jos siellä sais nukkua pelkään nukahtaa ja valvon puhelimen äärellä myöhää yöhön olo on ahdistunu ja turvaton vaikka keskustelen joka ilta ennen nukkumaa menoa. Tunnen oloi turvattomaks ku on vaa yks yö vahti :( kaikki sanoo et oon turvassa mut en pysty luottaa siihen. Meille tulee huomenna todennäköisesti tunti tupakat ku porukka polttaa missä sattuu meh:/. Rakastan melkein palvon mun iso siskoo ja harmittaa ku se on etäinen ja kylmä ja se sattuu se on aina ollu mulle esimerkki ja roolimalli me etäännyttii vuos sitte ku yritin itse murhaa koska olin avuton , epätoivonen ja tunsin itteni kaikkialla ulkopuoliseks seki yritys loppu ku paloin loppuu jouduin 8 kks sairaalaa ja päädyin tänne. nyt oon yrittäny korjata vahinkoja ilman apua juttua riittäis mut en jaksa enkä pystyis selittää kaikkea koska osa niistä psykoosi ajoista on hämärän peitossa. Kiitos ku jaksatte lukea :) heippa!