Moi

Tulin taas päivittelee mummon kuolemasta tuli eilen 2v ja romahin ja menin paniikkii ja sen seurauksena petti jalat alta ja ja oli yö joten omat diaknoosini lähti käsistä kävin kaikki läpi veren myrkytyksen ja aivo infarktin väliltä ei siis kovin rauhalliset olosuhteet yö unien suhteen heräsin uneen siitä että oon teholla .. onneks uni

Tänää ollu ihan hirvee päivä vaikka saanu muuta ajateltavaa ku paniikki alko vaa vitutus kasvaa, kun kuulin et pääsen täältä laitoksesta joulu lomalle vasta joulu aattona, mut minkä teet huomenna selviää onko se päätös pysyvä tosin jos ne rupee haastaa riitaa sanon et lähen jo keskiviikkona asukas kokouksen jälkee mutta vituttaa että ne yrittää viedä joulu ilonki vaa koska corona haistakoo p..an!!! en oo päässy siitä yhestä p y .STÄ  yli oli ihan vitun törkeetä hyväksi käyttöö veikkaan et oli narsisti mutta silti en tajuu miks sen ajatttelu sattuu näin paljon varmaa ku menetin itteni ku autoin sitä vaikka muut kielsi .

mun pitäis mennä joulukuussa ravitsemus terapeutille koska mun ahmimis häiriö on pahentunu merkittävästi ni siellä pyritään selvittää et mikä sen on laukassu että onko se psyykkistä vai johtuuko mun psykoosi läkkeestä ja paino reippaat 100 kg tällä hetkellä hävettää ees kertoo tota mutta ehkä se on avain parempaa ja terveellisempää elämään kun myönnän faktat liiikuntaa oon lisänny mutta koska vedän mättöö 2 käsin  ni ei tuu tulosta. kiva huomen poli aika uudelle tyypille ku oma saikul ääh en varmaa taaskaa pääse paniikilta sisää :( :( no yritän onneks ryhmä ennen sitä ja siel nuunaillaa mun oma keksimää joulu lauluu jip jip mut rupeen ilta toimii seeyaa <3 <3 :)