Hei sinä joka luet tätä! 

Mulla alkaa taas tulla vaikeempi kausi, kun ilmat pimenee niin myös mieli synkkenee ja tää on on ainoo paikka missä uskallan kertoo miltä musta oikeesti tuntuu oon pahoillani jos mun raju kielenkäyttö ja sana muodot ottaa sua sua aivoo tai saa sut surulliseks se ei oo tarkotus.. tätä lukee moni tuttu ja tuntematon ja kaikkien lukijoiden on syytä tietää etten oo terve mulla on monia diaknooseja mutta en haluu puhuu niistä.. 

Krhm.. Joo taas on vaikeet ajat eessä mul on marraskuussa palaveri jossa päätetää missä mun koti on onko se täällä vai onko aikaa pienen potkun kautta siirtyy omillee toki tuki pysyis ja kävis kuntoutus ohjaaja ainaki alkuu säännöllisesti esim arkisin. Mua pelottaa moni asia tulevaisuudessa esim se, että miten opin elää mun ongelmien kanssa koska  jotku on pysyviä ja en osaa hallita pahaa oloa rakentavasti. Mut on mul ollu kivaaki esim nyt yks tuttu tuli ekaa kertaa mun luo yöks ja meil on ollu tosi kivaa ollaa pelattu yazya ja ja juotu kahvii ja illal katottu ainaki yks leffa eilen vuorossa oli White Chicks oli iha sairaan hauska löytyy netflixistä.. Nyt toivotan hyvää yötä ootte rakkaita ps alan kirjottaa aktiivisemmin ni olkaa valmiudessa lukemaa mun seikkailuista.. Pus pus Moi!!